Corporation Skill Tree (FULL)

I was considering the idea of making each corporation unique, but this is not an easy task; you have to create a system in which there is choices, and the choices are so advancive that not every corp is similar. The only way i see that being done is through three’s and some sort of system in which a corporation gains points to place.

i like the idea of a corporation gaining a level, but this make corporations work very tedious and causes the ceo’s to push their members to do often unneeded actions that bore, are often under leveled. However, this is largely due to the fact that systems like this are implemented into game genre that do not support the system so well; lets look at a few variants of the idea which is

  • A system that benefits all aspects of play
  • A system that enables say 500 corporations to be unique
  • A system that brings advantages that are so advantageous being a corp (and especially a good one) is highly sought after.
  • A system that lasts a while, that is not easily leveled, and can provide 3 to 6 months to max our an aspects of the game.

corp_d12.jpg

From here we have 10 cats

Defense : For shield/hull regen, repair, Resistance

Offense : for Weapons, Projectile speed, Damage, Crit Etc

Support : For better benefits for recovery, energy, etc

Electronics : Better EWar, Sensor Range, Etc

Racial : access to these are unlocked via level with race.Access to these are unlocked via access with faction. Flying Ships of this type give better regen, and so forth.

Faction : Access to these are unlocked via access with faction. Flying Ships of this type give better regen, ability power, etc.

Player Related tree : Buffs for leveling, etc. These buffs are upgraded with GS

Corp Related tree : buffs for leveling the corp faster, etc. These buffs are upgraded with GS. things like a corp wide license etc.

the idea here is to create a way to make the corporations unique, but allowing them to level each faction/race uniquely - The way this will be based on the players of the corporation. When a player plays a game, 10% of his participation points go into the corporations Race And Faction.

So if i get 1000 points at the end of the game, 100 will go to my corporation, From that experience it will divine into each ships race respectively. so if i have 3 tech, it will give 100 exp to jericho, 100 to tech rep. I if i have 2 tech, 1 raid, it will give 33.3 points to raid, and 66.6 points to tech.

Tree’s That Gain Access Based On Level:

  • Offense, Defense, Support, Electronics,

when you level you will get points to spend, each skill will have 5 points that can be placed. providing up to 50 levels for the corp for just this area

Tree’s That Gain Access Based On Reputation:

  • Faction, Racial

Tree’s That Gain Access Based On Galactic Standards:

  • And Player, Corp

The reason for the GS requirement on this is to 1) help the game, and 2) so that there is no detraction from the game making money (IE things like Corp-related EXP/REP Buffs) Will not be used in corp, to cancel out the game from making money. (they have bills to pay guys).

Corp related Licenses will cost the CEO for example, 7500 credits a month to give the corp another 100% bonus to Loot, Income, Exp, Rep.

Я рассматривал идею создания каждой корпорации уникальным, но это не простая задача, вы должны создать систему, в которой есть выбор, и выбор, так advancive, что не каждая корпорация аналогично. Только так я вижу, что это делается через три и своего рода система, в которой корпорация получает указывает на месте.

Мне нравится идея корпорации набирают уровне, но этого сделать корпорации работают очень утомительно и вызывает генерального директора выдвинуть своих членов делать часто ненужные действия, которые нес, часто находятся под выравнивается. Тем не менее, во многом это связано с тем, что системы, как это реализуется в игре жанра, которые не поддерживают систему так хорошо, давайте посмотрим на несколько вариантов идея, которая

Система, которая приносит пользу всем аспектам игры

Система, которая позволяет говорить 500 корпораций, чтобы быть уникальным

Система, которая приносит преимущества, которые так выгодно быть Corp (и особенно хороший) высоко ценятся.

Система, которая длится некоторое время, что не так легко выравнивается, и может обеспечить от 3 до 6 месяцев на максимум наших аспектах игры.

Отсюда у нас есть 10 кошек

Защита: Для щита / корпуса регенерации, ремонт, сопротивление

Нападение: для оружия, снаряд скорость, урон, Crit Etc

Поддержка: Для лучшей выгоды для восстановления, энергетики и т.д.

Электроника: Лучше EWar, Range Sensor, Etc

Расовая: доступ к этим будут разблокированы с помощью уровня с race.Access эти будут разблокированы через доступ с фракцией. Полеты кораблей этого типа дают лучшие регенерации, и так далее.

Фракция: Доступ к этим будут разблокированы через доступ с фракцией. Полеты кораблей этого типа дают лучшие регенерации, способность власти и т.д.

Игрок теме дерева: Баффы для выравнивания и т.д. Эти любители будут обновлены с GS

Corp теме дерева: баффы для выравнивания Corp быстрее, и т.д. Эти любители будут обновлены с GS. такие вещи, как лицензии корпорации широкого и т.д.

Идея заключается в том, чтобы создать способ сделать корпораций уникальным, но позволяя им, чтобы выровнять каждую фракцию / гонки однозначно - как это будет основана на игроков корпорации. Когда игрок играет в игру, 10% из его пунктов участие идти в корпорации расы и фракции.

Так что, если я могу получить 1000 очков в конце игры, 100 пойдут на моей корпорации, с этого опыта он будет божественным в каждой гонке судов соответственно. так что если у меня есть 3 тек, это даст 100 Опыт в Иерихон, от 100 до технологий респ. Я, если у меня есть 2 технологии, RAID 1, это даст 33,3 указывает на рейде, и 66,6 пункта в технологии.

Дерево в том, что получить доступ в зависимости от уровня:

Нападение, оборона, поддержка, электроника,

Деревьев, которые получают доступ на основе Репутация:

Фракция, расовой

Деревьев, которые получают доступ на основе Галактических стандартов:

И Player, Corp

Причиной требования ГЦБ на это: 1) помочь игре, и 2) так, что нет умаление игры зарабатывать деньги (IE вещи, как Corp связанных EXP / REP Баффы) не будет использоваться в корпорацию, чтобы отменить из игры от зарабатывания денег. (У них есть счета, чтобы заплатить парней).

Corp связанных лицензии будет стоить генеральный директор например, 7500 кредитов в месяц, чтобы дать корпорации еще 100% бонус на добычу, доходы, Exp, член палаты

the benefit of this system is that people who make pure faction corporation will get a strong benefit. these faction based technologies will be very powerful and the best in the game. they will be so good, that every ceo will want to level them before anything else but will not be able to because of not having rep (when starting)