тяжелые изменения оружия

Пожалуйста, измените пучков тяжелых для бластеров как в этом примере (оранжевый является новой, синий старый тяжелый) это потому, что луч не практично для небольших судов. сделать интервал 60 выстрелов в минуту

heavyd10.jpg

В общем понятно чего ты хочешь, но лучше пиши по-английски.

В игре нет бластеров, есть лазеры. Для небольших судов - импульсные.

Не бластера лазер, но пульс, но не как импульсный лазер в игре, что более пучка. что-то более пучка импульсов, которые говорят, может быть, 50-100м длинные побеги каждые несколько секунд с промежутками между каждым импульсом

not a blaster a laser, but pulse but not like the pulse-laser in game, that one is more of a beam. something more of beam-pulse that is say maybe 50-100m long shoots every few seconds with gaps between each pulse

heavyd11.jpg

Here is a comparison of the current heavy beam, and the new one. I have changed the concept slightly, to shooting 3 times each interval, and each interval is 3-4 seconds. You will click fire one, and it will shoot 3 times. each sequence would follow the follow, and go to where the cursor is, much like assualt/rapid plasma do when you hold down the weapon, example this this weapon will have a cooldown between each shot. this weapon would specialize in burst damage, the projectile will travel fast, and be very accurate. each time the gun fires it will over heart, and take 2-3 seconds to cool. each hit will do 600-750 damage, so a total of 1800-3000 damage per a volley.

Вот сравнение текущих тяжелых луч, и новый. Я изменил концепцию немного, к съемкам 3 раза в каждом интервале, и каждый интервал 3-4 секунд. Вы нажмите пожара один, и он будет стрелять в 3 раза. каждая последовательность будет следовать следовать, и пойти туда, где находится курсор, так же, как Assualt / быстрых плазменных делать, когда вы удерживаете оружие, например, это это оружие будет иметь восстановления между каждым выстрелом. это оружие будет специализироваться на всплеск ущерб, снаряд будет путешествовать быстро, и быть очень точным.

это оружие будет специализироваться на всплеск ущерб, снаряд будет путешествовать быстро, и быть очень точным. каждый раз, когда пушка стреляет она будет на сердце, и в течение 2-3 секунд для охлаждения. Каждый удар будет делать 600-750 урона, так что в общей сложности 1800-3000 урона в волейбол.

Your proposal is contrary to the concept of “local” lasers. The beam has a momentum damage, you don’t need a time for waiting when the beam reach the target. If it will be a gap between pulses - then it will be not a momentum damage then it will be advance shooting… like plasma or railguns. Not like lasers.

link to sound concept.

http://www.filedropper.com/weapons0001

ссылка на звуки лазерной

это НЕ имеет значения, если это не лазер, пока он стреляет и весело, и выглядит как лазер, мы можем назвать это лазер. кроме того, есть много раз лазеров, в примере ниже. означает 1 секунду, число время пожара, это даст представление о том, как это оружие должно работать, выпустив в импульсы каждые несколько секунд. каждый раз после ее завершения 3 импульса, она перегревается, и имеет 3-4 втором остыть. это оружие построен, чтобы быть жизнеспособными на всех судах, а не только фрегат.

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 - текущее

123 … 456 … 678 … 8910 - новая

it dont matter if it is not a laser, as long as it shoots and is fun, and looks like a laser, we can call it a laser. besides there is many times of lasers, in the example below the . means 1 second, the numbers the time of fire, it will give an idea of how this weapon should work, firing in pulses every few seconds. after each time it completes the 3 pulses, it overheats, and has a 3-4 second cool down. this weapon is built to be viable on all ships, not just frigate.

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 - current

123…456…678…8910 - new

Here is a comparison of the current heavy beam, and the new one. I have changed the concept slightly, to shooting 3 times each interval, and each interval is 3-4 seconds. You will click fire one, and it will shoot 3 times. each sequence would follow the follow, and go to where the cursor is, much like assualt/rapid plasma do when you hold down the weapon, example this this weapon will have a cooldown between each shot. this weapon would specialize in burst damage, the projectile will travel fast, and be very accurate. each time the gun fires it will over heart, and take 2-3 seconds to cool. each hit will do 600-750 damage, so a total of 1800-3000 damage per a volley.

These weapons are already there. This disintegrator, it only with low rate of fire. Make disintegrator as the normal weapon developers do not want (we have already asked)

Это оружие уже есть. Это дезинтегратор, только оно с низкой скорострельностью. Делать дезинтегратор обычным орудием разработчики не хотят (об этом уже просили)

This will have a low rate of fire. 6 seconds each set of shots. So 3 fires every 3 seconds. that means there is 20 sets every 1 minute. Or 60 shots per minute. low rate of fire. Same has the current heavy beam.

The only change here will be it will change from beam, to very fast projectile (like 3750m a second) This will shoot 3 times, then cooldown for 3 to 5 seconds (depends on dps). So for example

Fire - (1second) 500 damage (2 second) 500 damage (3 second) 500 damage [OverHeat] (4 second) Cool down [OverHeat] (5 second) Cool down [OverHeat] (6 second) Cooldown (7 second) restart.

The best part is that because it moves fast, it can be good for frigate fire, at 4250meter optimal. Can extend up to 7500-800 Meters. Simi-snip weapon. Because it shoots 3 times in a row, and very fast, its very good for interceptor to kill frigate, or fighter to kill other frighters or frigate.

I estimate the following stat

220 impact damage

3 shot over heat

3850 meter charge speed

optimal 4250

Это будет иметь низкий темп стрельбы. 6 секунд каждый набор кадров. Таким образом, 3 пожара каждые 3 секунды. , что означает, что есть 20 комплектов каждую 1 минуту. Или 60 выстрелов в минуту. низкий темп стрельбы. То же имеет текущий тяжелые балки.

Единственное изменение, которое здесь будет она будет меняться от света, чтобы очень быстро снаряда (например, 3750m секунду) Это будет стрелять в 3 раза, а затем восстановления от 3 до 5 секунд (в зависимости от ДПС). Так, например,

Огонь - (1 сек) 500 повреждений (2 секунды) 500 урона (3 секунды) 500 урона [перегреву] (4 секунды) Охладить [перегреву] (5 сек) Охладить [перегреву] (6 сек) Восстановление (7 секунду) перезагрузить .

Самое приятное то, что, поскольку он движется быстро, это может быть хорошо для фрегате пожар, в 4250meter оптимальным. Можно продлить до 7500-800 метров. Сими-чик оружия. Потому что он стреляет 3 раза подряд, и очень быстро, его очень хорошо для перехватчиков, чтобы убить фрегат, или истребитель, чтобы убить других frighters или фрегат.

Я оцениваю следующий стат

220 ударам

3 выстрела за тепло

3850 метров скорость заряда

оптимальных 4250

На мой взгляд стоит повысить урон дальнобойным вариантам оружия(Стабилизированый рейл,Град,Дальнобойные лазеры),а то у этих видов оружия Эффективность “ниже плинтуса”.

One big mistake that people are making is Light-speed is not instant. It travels also at a rate. You just consider it instant because the distance it travels only takes 0.000000001 seconds to get to its target in this situation (1000 meters)

Laser beams need to go up to 120 rate of fire.

This is so they will deal damage twice as fast.

They should be reduced in damage to make them balance

All weapons should be between 300 and 400 dps.

Heavy weapons do not need a major buff.

They are almost exactly where they need to be (Except rails which need a 150 impact nerf).

heavy weapons should NOT be sniping weapons.

Their range should be 3000-3200 optimal

Light speed in vacuum is 299 792 458 m/s

1000 m light travels for 3,3356409519815204957557671447492e-6 seconds. It is 0,0033356409519815204957557671447492 ms. Average time of reaction of human being is about 150-400 ms, depends of age, training, time of day etc. You must be a superhuman to see the difference between instant and 0,0033356409519815204957557671447492 ms

Скорость света в вакууме равна 299 792 458 м/с

Свет проходит расстояние 1000 м за 3,3356409519815204957557671447492e-6 с. Это 0,0033356409519815204957557671447492 мс. Среднее время реакции человеческого существа около 150-400 мс, в зависимости от возраста, тренировок, времени суток и т.п. Вы должны быть сверхчеловеком чтобы заметить разницу между “мгновенно” и 0,0033356409519815204957557671447492 мс.

i still think rail should be the longest range weapon. because i support beams doing (Generally) the highest dps I want all weapons to be 300-400dps i will break them like this

 

300-330 = Heavy

330-360 = Long range

360-400 = Assault/Rapid

 

But for beams i will place their RPM ROF at 120 (not 60) and their dps will be

 

345-350 = Heavy

Long range = 355-365

Assault Rapid = 375-385

 

Plasma

 

325-330 = Heavy

Long range = 335-345

Assault Rapid = 355-375

 

 

Rail

 

315-320 = Heavy

Long range = 325-335

Assault Rapid = 345-355

 

 

I will make weapons

 

Plasma = Highest rate of fire

Control Mechanic = Projectile Speed

 

Rail = High Impact Damage

Control Mechanic = Spread

 

Laser = Moderate all

Control Mechanic = Overheating

 

 

Rail has highest Projectile speed (1.5 seconds to travel 10k) (Max 4.5k Optimal)

Plasma has the lowest speed (3.5-5 Seconds to travel 10k) (Max 4k Optimal (Hail)  2.8k Optimal (other))

Laser Has Instant But over Short range (Max 3.4k optimal)