Мои опасения

This is a list of my concerns with the game. I am trying to make suggestions to fix it, i also feel that changing the modules may or will resolve most of these problems, but i want the development team to keep an eye on these issues.

  • Tank Builds Do not work well. Tanking should last 50% times longer then it does. Specifically on

Tank Builds are to weak, to be used to sit and tank. Upgrading their damage reduction is needed, they need to survive another 30(fighter) 60 (frigate) seconds. A Good idea is to add the ability to use energy to regenerate shields at a faster rate, Working just like afterburner does, you hold a button down, and it regenerates shields faster draining energy

  • Frigate Abilities. They Ruin the game and encourage camping. This Destroys Dog Fighting.

These abilities are breaking the game. imagine you are in a fun 1 vs 1, excellent solo battle, and you get killed. This would really upset you. Need to keep customers happy. Move the frigate weapons to capital ship battles, and leave the fighter and interceptors to smaller ship battles.

  • Afterburner should either be moved to its own energy bar.

The energy changes are very good, they are keeping module spam balanced, However the use of afterburners puts to much stress on the energy bar.

  • Restoration modules need a lower cool down (need to be lowered another 10-15 seconds)

Restoration modules need to come down to 25-30 seconds cool down. the energy cost will prevent spam, and will help stabilize the tanking builds

  • Each ship should not be able to kill the other. Instead Each ship should excel at killing the other.

2 Interceptors Kills 1 fighter

2 fighters kill 1 Frigate

Frigates should not kill interceptors, and interceptors should not kill frigates (1v1)

Frigate weapons should be to slow to kill interceptors

Interceptor damage should not kill a frigate, Their damage is to low (unless they tank)

As the game becomes more balanced in module, the interceptor will become more and more powerful. This is because it can speed tank (dodge a lot of attacks) Does sufficient damage to kill the other ships. and has lots of modules to support it.

My self and many others have talking about the idea of a interceptor killing a frigate and a fighter, and we all agree its broken. It would be better to reduce their overall damage 20-25%, and make the Electronic warfare modules stronger, to make them more of a support/Tackle role.

Это список из моих проблем с игрой. Я пытаюсь внести предложения, чтобы исправить это, я также считаю, что изменение модуля может или будет решить большинство из этих проблем, но я хочу команде разработчиков следить за этими вопросами.

Танк сборки работают не очень хорошо. Танкование должна длиться 50% раза дольше, чем это делает. В частности на

Танк сборки являются слабыми, которые будут использоваться, чтобы сидеть и танк. Обновление их повреждения сокращения необходимы, они должны выжить другим 30 (истребитель) 60 (фрегат) секунд. Хорошая идея добавить возможность использовать энергию, чтобы восстановить щиты более быстрыми темпами, рабочие так же, как форсаже же, вы держите кнопку нажатой, и она восстанавливает щиты быстрее слив энергии

Фрегат способностей. Они губят игру и поощрять кемпинга. Это разрушает собачьих боев.

Эти способности нарушение игры. Представьте, что вы находитесь в веселой 1 на 1, отличную битву соло, и вас убьют. Это было бы очень расстроен вас. Нужно, чтобы сохранить клиентов счастливыми. Переместить фрегат оружия сражений капитала корабль и покинуть истребители и перехватчики, чтобы меньше сражений корабль.

Afterburner должны быть либо переехали в свой собственный бар энергии.

Изменения энергии очень хорошие, они держат модуль спам сбалансированным, однако использование форсаж ставит много стресса на энергию бар.

Восстановление модули должны нижнего охлаждения (нужно быть снижен еще на 10-15 секунд)

Восстановление модулей нужно спуститься на 25-30 секунд остыть. стоимость энергии будет препятствовать спаму, и будет способствовать стабилизации танков строит

Каждое судно не должны быть в состоянии убить другого. Вместо Каждое судно должно преуспеть в убийстве друга.

Перехватчики 2 убийств 1 истребитель

2 истребителя убить 1 Фрегат

Фрегаты не должны убивать перехватчиков, и перехватчики не должны убивать фрегатов (1х1)

Фрегат оружие должно быть медленным, чтобы убить перехватчики

Перехватчик повреждения не должны убивать фрегат, их повреждение является низким (если они не танк)

Поскольку игра становится более сбалансированным в модуле, перехватчик будет становиться все более и более мощным. Это потому, что она может ускорить бак (уклониться много атак) Есть ли достаточные повреждения, чтобы убить других судов. и имеет множество модулей для его поддержки.

Мой сам и многие другие говорили об идее перехватчиков убийство фрегата и боец, и мы все согласны с ее сломанной. Было бы лучше, чтобы уменьшить их общий ущерб 20-25%, и сделать электронные модули войны сильнее, чтобы сделать их более опоры / снасти роль.

Maybe you should play just a little bit longer? I mean its neither hard to dodge Jericho’s rocket nor empire’s disintegrator. You hear attention sound when it flies to you. And its not hard to kill interceptor because its take 2-3 shots. There are some EW modules that can disable any frigate/interceptor for a few second, and it will be enough to kill it.

Frigate is usually number one target because it can take 2 or more healing modules which can change things in battle alot. But the game is about teamwork, right? You cover frigate’s six - it heals you. Sitting on re-spawn point and spamming rocket or disintegrator is effective just at lower levels.

Helping your teammates on frigate, healing them will give you more points, and maybe, the win.

And about tanking… well its hard to kill interceptor at fighter, and its almost impossible at frigate. Thats why frigate is assisting unit. It can take enemy’s shields, send a rocket or heal, but it also need a cover from teammates. For now the main frigate’s problem is their positioning and aim.

Я знаю звук. я не согласен вообще с них в игре все жалуются 99% от фрегата проблем, связанных снайперские = фрегата, кемпинги = фрегата. 1 выстрел = фрегата.Фрегат нужно больше бак, и труднее попасть перехватчиков требует меньше повреждений (10-20%)

and you say team work, but any ship can 1v1 except frigate cannot 1v1 captor with out nuke etc if ceptor is orbiting frigate